Kratica OOP pomeni Objektno usmerjeno programiranje (ang. Object-Oriented Programming). Pri proceduralnem programiranju gre za pisanje postopkov ali funkcij, ki izvajajo operacije na podatkih, medtem ko pri objektno usmerjenem programiranju gre za ustvarjanje objektov, ki vsebuje podatke in funkcije. Objektno orientirano programiranje ime več prednosti pred proceduralnim.
Razredi in objekti | Razred je načrt ali predloga za ustvarjanje objektov. | Glej primer |
Dedovanje (ang. Inheritance) | Dedovanje je ena izmed temeljnih značilnosti objektno usmerjenega programiranja (OOP). | Glej primer |
Konstruktor (ang. Constructor) | Konstruktor je posebna metoda znotraj razreda. | Glej primer |
Destruktor (ang. Destructor) | Destruktor je posebna metoda znotraj razreda. | Glej primer |
Modifikatorji dostopa (ang. Access Modifiers) | Modifikatorji dostopa so ključni za nadzor nad vidnostjo lastnosti in metod v razredih. | Glej primer |
Konstante (ang. Constants) | V PHP-ju lahko definiramo konstante znotraj razredov s ključnimi besedami. | Glej primer |
Polimorfizem (ang. Polymorphism) | Polimorfizem se nanaša na sposobnost metod. | Glej primer |
Enkapsulacija (ang. Encapsulation) | Enkapsulacija je eden od temeljnih konceptov objektno usmerjenega programiranja (OOP). | Glej primer |
Imenski prostor (ang. Namespace) | Imenski prostori (ang. Namespaces) so ena izmed ključnih značilnosti PHP-ja za upravljanje obsegov identifikatorjev | Glej primer |
Iterabilni parameter (ang. Iterable) | Iterable omogoča, da funkcije sprejemajo in vračajo katerikoli tip iterabilnih podatkov. | Glej primer |